Thursday 27 October 2011

Sayang korang sampai mati ! saranghaeyo ..

Hai !! korang nampak tak tajuk entry kat atas tu? Korang rasa aku sayang sape? Adakah si dia ? Ohh, tidakk ! haha.. Malam nie aku rajin sikit nak tulis pasal kenangan aku yang korang semua takde. Jangan jeles . huhu
konon-2 nie skola aku laa ekk ..
My life in my first secondary school was started at Imtiaz Kuala Terengganu a.k.a KOSPINT . First2 masuk, memang homesick tahap giler. Ala biasa laa tu, aku kan tak pernah berpisah dengan ibu dan ayah aku ! So, tak weird la aku homesick macam orang giler kat sini. Macam2 telah aku lalui di bumi Hijau KOSPINT nie. Starting from Form One until aku in Form Three, everything pahit, masam, manis, masin telah berjaya aku lalui.. Hebat tak aku? huahua.. Batch aku masa tu ada seramai 105 members dan di bawah satu nama iaitu Batch Nuclear.. b00m!! pElbagai memori indah telah terpahat di hati setiap seorang di antara kami. Tiada apa yang dapat replace kita dalam memori ini except US ! 

Now, aku nak introduce sahabat-2 yang aku sayang gler tahap nak mati kat diaorang.. Diaorang patut bersyukur sebab ada jugak manusia yang rela sayang diaorang macam aku.. haha.. 

Dari kiri tasya, laila, saye dan naya. yang nusuk tu laa, bestfrend ak, lurve you, dear !. 

 Her name is Syilah.. Ilurveyousomuchtilltheendoftheworld..


Yang pic 3 org nie, piqoh, tasya dan syilah.. yang kiut kat tengah tu bestfrend aku.. lurve you dear !




1 comment: