Thursday 20 October 2011

Dear exam , please be nice to me . ( next year laa pulak )

Hai , semua !
korang nak tau tak, minggu ni memang kepala hotak aku busy gilerr. ye laa, sebagai exam victim, memang kena berkorban sikitt.. Fuhh.. tension tu memang la tension, tapi nak wat camner. Ni lah akibatnya studi last mnit, nanti tengok2 result yang keluar pun daa tak gempak cam dulu.. tapi, pape hal pun, kita kena usaha, doa, ikhtiar last sekali baru tawakal kepada Allah.. extereme jugak soalan2 final exam this year. Nasib baik paper +math daa lepas.. fuuhh, lega.. Lega sikit minggu ni coz JPN dengan baik hatinya bagi gap seminggu kat semua pelajar form 4 untuk merehatkan minda. pastu, baru sambung balik seminggu lagi.. usaha pun daa, ikhtiar pun daa, segala- galanya aku dah buat. sekarang daa tiba masa untuk tawakal kepada-Nya.. Biarlah Dia yang menentukan aku di mana taraf aku selepas semua usaha aku.. untuk information korang, aku take 11 subjek, so memang banyak juga laa aku kena usaha kan ? korang tolong laa jugak doakan yang terbaik untuk aku dalam exam kali ni.. Apa lagi aku nak story ni ? ha ! lupa pula.. aku pun daa makin terbiasa tidur lewat sekarang.. ye laa, bila esok exam subjek2 yang killer, memang malam tu kitaorang wajib stay up, tak kisah daa jam pukul berapa, bantai jee. rentetan dari itu, haha.. kami pun telah lewat ke musolla untuk solat subuh berjemaah.. ni laa padah nya.. dan akak2 senior pun akan mula berfikir yg tidak2 kepada kami. haha.. tpi kami tak kisah.. asalkan kami bahagia.. tapi senior jangan risau, habis jee exam, kitaorang janji kitaorang solat 6 kali sehari kat musolla.. deal ? huahaha.. tgk pic kat bwah tu.. ni laa aku ibarat nya..

feeling sick  . huwaa !

No comments:

Post a Comment