Thursday 2 February 2012

Lamanya tak hapdett !


Assalamualaikum . Akhirnya dapat jugak aku balik rumah . Letih laa duk hostel with all the useful peraturan .  takpetakpe, taun ni je pun. sabor mazy# hehe.. Banyak menda tau nak citer kat korang . Nak start dari mana ekk ? First of all , aku nak inform kat korang , now i am in exam zone ! Exam apa ? Exam TOV laaAlhamdulillah , paper BM , BI and MT dapat dijawab dengan baik tapi tak tau betul ke tak# , cuma FIZIK tadi jeng kereng nak jawab . Sori cikgu . Insyaallah , lepas ni saya akan usaha lagi . Korang doakan the best untuk aku dalam exam ni ye .. Exam ni akan berlangsung next two week lagi . Fuhh , letihh tu . Tapi , kejayaan takkan datang bergolek sendiri kan . Boring la cerita pasal mende ni . Next story la pulak yerk , nak story apa ekk . Dengan sukacitanya ingin memaklumkan sekarang aku officially one of the Majlis Perwakilkan Pelajar Imtiaz Dungun for this year . And the happiest thing is aku tak jadi biro BADAR ! Sukanyaa. Dan nak tahu siapa pegang biro BADAR ?  That is Wan Nur Aisyah , the most right person to handle this i think . My pair is Ali Khaidir , the nice one maybe. tak nak puji lebih lebih . So,congrates to all . Haha . speechless sebentar . Okey la , need to out . Keyboard off . Goodnite .


byebye ! 

No comments:

Post a Comment