Thursday, 1 September 2011

salam lEbaran..

raya tahun ni tak gempak macam raya yang lepas2 ..
sebab kitaorang sefamily tak balik kampung ..
which is at kelantan darul naim ..
so sad .. kalau korang nak tau ..
duit raya pun dapat sikit tapi tak kisah la pasal duit raya tu ..
kitaorang nak jumpa dengan saudara2 kitaorang ..
rindu belaka kat korang tau ..
tapi nak buat camner kan , dah memang nasib kitaorang ..
anyway .. selamat hari raya for sape2 yang baca blog maz ni ..
maaf zahir dan batin ..
maz ingat nak upload pic tapi tak sempat lagi la..
kalau ada masa, maz upload kan keyh ?
just wait and see..
ready 4 some action.. haha..=p

No comments:

Post a Comment