Thursday 29 September 2011

Check This Out !

                                            Assalamualaikum..
Hai, korang ! Ari tu aku excited sangat nak buat blog nie , smpai tak ingat  nak introduce myself. Keyh, semua member2 aku panggil aku maztura. So, sumua orang kenal aku dengan nama itu. So, i'm maztura.. Nice to meet all of you. Aku the eldest from 6 org siblings. Kat rumah, aku lah kak long nyee.. Aku salah seorang pelajar sekolah agama. The life of islamic student ni lain sikit dari student2 lain. Satu lagi , aku menetap di hostel , so jangan pelik aa kalau blog ni sunyi atau tidak dihappdate. aku ni pun bukan seorang yang rajin . Apa lagi ekk ? I'm just an ordinary person. Nothing special about me . haha.. Aku dengan kawan2 ambil 11 subjek for SPM. So, korang kena faham betapa busy nye kami sebab kitaorang akan jadi SPM victim next year . haha . Eventually , aku rasa nie jee yang aku patut share dengan korang . And I always use this motto, only trust to Him, we will find our path. =) Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment